Disz íz London

Egy tanulni vágyó hazánkfia kalandjai a távoli Londonban. Élettapasztalatok és pénzszerzési kísérletek a WC-tisztítástól a vibrátorok raktározásáig...

Mostanában

Utolsó kommentek

  • joco78: @amarramerre: tavolazsiatol.blog.hu :) (2013.01.21. 02:43) Nem félsz attól?
  • amarramerre: @joco78: nagyszerű :) remélem, nekünk is összejön előbb-utóbb egy hasonló utazás...addig is lássa... (2012.01.13. 21:01) Nem félsz attól?
  • joco78: @amarramerre: Köszi az érdeklődést. Amint látod, a londoni írások egy kissé elapadtak, - mostanság... (2012.01.13. 18:01) Nem félsz attól?
  • amarramerre: dejó :) szívesen olvasnék még...a keleti utakról nincsen blog? (2012.01.13. 16:12) Nem félsz attól?
  • joco78: @Mr.sebi: Hmmm... Hát igen, asszem épp ezért írtam le ezt a párbeszédet. Ha csak annyi lenne a lén... (2011.10.05. 09:46) Nem félsz attól?
  • Utolsó 20

Őket olvasom

Két hét

2009.01.07. 11:56 joco78

Remekül sikerült.

Nem úgy, mint tavaly. Ezúttal nem forgácsoltam szét magam, béke és nyugalom, két hét otthon, karácsony és szilveszter. Az első hét leginkább a családé, a második pedig inkább a barátoké. Közben bejglimérgezés, hazai koszt, aktív és passzív pihenés, hivatali ügyintézés és mozihegyek. Volt itt még pár film, amit be akartam pótolni és sikerült is.

A buszozás oda-vissza jónak éppen nem nevezhető, de valljuk be, rosszabra számítottam, úgyhogy. Visszafelé hóakadály, németországi vendégmunkások az autópályán, angliai vendégmunkások a buszban, tengeribetegség a Csatornán, de összességében kipipálva, legalább a körülöttem ülő utastársak jófejek voltak, már ezért érdemes volt. (Nem, nem a negyvenes tupírfrizurás, mocskosszájú takarítónőkre gondolok, akiknek minden mondata negatív és kesergő, és ha az egyikük épp nincs ott, akkor azt sárga földig fikázzák és lehordják mindennek, majd az arcába mosolyognak, mire az visszaér a mosdóból. — Tehát hangsúlyozom, nem rájuk gondolok.)

Épségben visszatértem, még a munkám is megvan, mosolyogva fogadtak... Úgyhogy Örkény után szabadon: Nézzünk bizakodva a jövőbe!

6 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2009.01.07. 12:03:12

A kommentelés továbbra is regisztrációhoz kötött.

Úgyhogy a bátortalanoknak üzenem, nem visszariadni, nem ördöngösség, tessék csak regisztrálni, és okosakat kommentelni!

Rókalány 2009.01.08. 13:10:19

Mik voltak a potolt filmek és hogyan?

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2009.01.08. 20:15:57

A filmeket moziban potoltam. Lassuk csak:

A nyomozo - rendezte: Gigor Attila (Gyongyszem. Elsofilmes rendezotol egy tokeletes darab, amihez hasonlot mar evtizedek ota nem latott a magyar mozi.)

Valami Amerika 2 - Herendi Gabor (Erre nem onszantambol mentem, de nagyon nem bantam meg. Remek volt!)

Ausztralia - Baz Luhrmann (A Moulin Rouge utan mar nagyon vartam, nem hiaba. A 40-50-es evek hollywoodi stilusaban keszult ausztral nagyeposz. Szupergiccs az Elfujta a szel es a Titanic nyomdokain, csak unalom nelkul.)

RocknRolla - Guy Ritchie (Londoni gengsztermozi, sok szalon fut es kiszamithatatlan. Hol nezzem meg, ha nem Budapesten? A rendezo mar csak arnyeka egykori onmaganak, de azert nem volt rossz.)

Zuhanas - Tarsem Singh meseje. (Indiai rendezo amerikaban. A film hoskorarol mesel, hollywoodi eszkozokkel, de nem hollywoodi stilusban. Igazi mozi - aki DVD-n latta, az nem latta.)

Kielegito volt a valasz?

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.01.08. 23:46:16

De ezek szerint a Woody Allen filmre nem jutott idő... Na, majd februárban megnézzük együtt.:)

Tallinn 2009.01.12. 14:54:38

A nyomozót véletlenül láttam, addig nem is hallottam róla és egész kellemes meglepetés volt. A RocknRolla-t most néztem a hétvégén és tényleg nem üti a Blöff-öt de azért van benne pár maradandó pillanat (pl.: a vasúti üldözés vagy Jóképű Bob vallomása:D )
süti beállítások módosítása