Disz íz London

Egy tanulni vágyó hazánkfia kalandjai a távoli Londonban. Élettapasztalatok és pénzszerzési kísérletek a WC-tisztítástól a vibrátorok raktározásáig...

Mostanában

Utolsó kommentek

  • joco78: @amarramerre: tavolazsiatol.blog.hu :) (2013.01.21. 02:43) Nem félsz attól?
  • amarramerre: @joco78: nagyszerű :) remélem, nekünk is összejön előbb-utóbb egy hasonló utazás...addig is lássa... (2012.01.13. 21:01) Nem félsz attól?
  • joco78: @amarramerre: Köszi az érdeklődést. Amint látod, a londoni írások egy kissé elapadtak, - mostanság... (2012.01.13. 18:01) Nem félsz attól?
  • amarramerre: dejó :) szívesen olvasnék még...a keleti utakról nincsen blog? (2012.01.13. 16:12) Nem félsz attól?
  • joco78: @Mr.sebi: Hmmm... Hát igen, asszem épp ezért írtam le ezt a párbeszédet. Ha csak annyi lenne a lén... (2011.10.05. 09:46) Nem félsz attól?
  • Utolsó 20

Őket olvasom

Banki meló

2008.07.09. 20:55 joco78

Nem, itt most nem az új munkámról lesz szó.

Csak egy rövid filmajánló.

Most sikerült bepótolnom, bár a bemutató itt még február végén volt. De már tudom, hogy kár lett volna kihagyni.

A Banki meló sok szálon futó csavaros történet. Egy kispályás csapat átnyergel a nagypályára és bankrablással próbálkoznak Notting Hillben. Ám azzal nem számolnak, hogy a páncteremben sok olyan dolog is tanyázik, amelyekről jobb, ha nem tud a nagyvilág.
Még nem is végeztek a rablással, de már a nyomukban a londoni maffia, a helyi rendőrség, az MI5, az MI6, a Felsőház és a királyi család. A sztori 1971-es. Ha minden igaz, akkor a rablók nagyobbat durrantottak, mint a szintén hírhedt 1963-as nagy vonatrablásnál. Persze ez nem ment egészen simán.
Ugyanis az igazi boldogsághoz érdemes életben maradni...

Londonos bankrablós

A Banki meló (The Bank Job) holnaptól a magyar mozikban.

(Fizetett hirdetésünket olvasták)

16 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zuza 2008.07.10. 17:19:36

Nekem -ugye- nem nagyon szabadna (érdeklődni), de mondjuk az unokatesóm volt szobatársát is nagyon érdekli, hogy: How are you, Joe?

orsi · http://www.kolonicsorsi.ini.hu 2008.07.12. 10:41:35

Kedves Jocó, persze engem is érdekel, hogy vagy, ezért is olvasom ezt a blogot. De érdekel egy mellékszál is: hogy van Sada? Vagyis, ha jól értem, egy grafikus némi londoni konyhai munka után mégis hazamegy. Miért? Kapott otthon vmi jó/jobb munkát? Hogyan? Milyen munkát? Hogyan éli meg ezt az egészet? Stb. Ezt persze megkérdezhettem volna privát mailben is, de hátha érdekel még mást is rajtam kívül a "karrier otthon vagy külföldön" dilemmája.

Rokalany 2008.07.13. 15:34:05

Lehetséges, hogy te erre a kérdésre nem vàlaszolsz màr napok ota??

Sada · http://daawg.deviantart.com 2008.07.14. 12:07:53

Sziasztok,
akkor kozvetve megszolitottkent szeretnek valaszolni :)
Szoval a kinti munkavallalassal semmi gond. Mint mar irtam egyszer a szakmaban remekul el lehet helyezkedni. En pont akkor jottem haza amikor kezdtek beindulni a dolgaim, meg a Jocoval inditott vallalkozasunk is mutatott biztato jeleket.
A miertre a valasz roppant egyszeru: A masik felem marciusban hazakoltozott mert megkapta Pecsett az alom munkajat es nekem kovetnem kellett. Igen a helyzet az, hogy ilyen ez a rohadt szerelem.
Minden esetre nem kudarckent elem meg az elmult masfel evet. Rengeteget tapasztaltam, tanultam. Kiepitettem egy ket munkakkapcsolatot, ugyhogy jelenleg is dolgozom visszafele a neten, annak ellener hogy eleg gyorsan kaptam Pecsett munkat grafikuskent.
A karrier otthon vagy kulfoldon temakorhoz csak annyit fuznek hozza, hogy valoszinu visszaterek amint el kezd erdekelni a karrierem :)
sziasztok
s

Timi 2008.07.14. 13:11:09

Jocó!
Milyen vállalkozásba kezdtetek bele a Sadával, ha nem top secret? :)

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2008.07.14. 13:13:12

De top secret!
Egyelőre. Még nincs vége, lehet, hogy lesz folytatása. Addig meg nem akarom kibeszélni. Ha már tényleg beindult, akkor majd...

mig8 2008.07.14. 13:22:17

Már megint itt van a Szerelem,
Már megint izzad a tenyerem...
Miért? Miért? Miért?

orsi · http://www.kolonicsorsi.ini.hu 2008.07.14. 13:29:28

Köszi választ, és sok sikert otthon!

Timi 2008.07.14. 15:15:37

Mig8. Miért,miért,miért...
Mert "szerelem nélkül mit érek én?" :))
Szerinted, miért van itt újra és újra a szerelem?
Mert a szerelem mindennek az alfája és omegája...
És Sada nagyot nőtt a szememben, hogy hazament a másik fele után... ;)

Jocó. Tudtam, hogy azt írod majd, hogy top secret. Azért nem fejeztem be azzal a kommentet, hogy nem ér azt mondani, hogy DE az, hogy tudd mondani, hogy DE, top secret ;)

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2008.07.14. 15:36:40

Timi:
Nem vagy Te egy kicsit nő?

Timi 2008.07.14. 17:20:27

Nemkicsitnagyon :DDD

Zuza 2008.07.14. 23:38:56

Kedves Mig8!

Én nagyon szeretem a hozzászólásaidat. Szerintem tök jó kérdéseket tudsz feltenni..:-).

Kedves Völi és Menyus!

Örülök Nektek, sok-sok buldogságot, meg ilyesmi...

mig8 2008.07.15. 12:58:54

Kedves Zuza!

Nincs mit. Szívesen, máskor is... :-)

De azt hiszem Te most nagyon jó passzban lehetsz, mindenkivel nagyon kedves vagy... (Egy igazi pozitív kisülés...)
süti beállítások módosítása