Disz íz London

Egy tanulni vágyó hazánkfia kalandjai a távoli Londonban. Élettapasztalatok és pénzszerzési kísérletek a WC-tisztítástól a vibrátorok raktározásáig...

Mostanában

Utolsó kommentek

  • joco78: @amarramerre: tavolazsiatol.blog.hu :) (2013.01.21. 02:43) Nem félsz attól?
  • amarramerre: @joco78: nagyszerű :) remélem, nekünk is összejön előbb-utóbb egy hasonló utazás...addig is lássa... (2012.01.13. 21:01) Nem félsz attól?
  • joco78: @amarramerre: Köszi az érdeklődést. Amint látod, a londoni írások egy kissé elapadtak, - mostanság... (2012.01.13. 18:01) Nem félsz attól?
  • amarramerre: dejó :) szívesen olvasnék még...a keleti utakról nincsen blog? (2012.01.13. 16:12) Nem félsz attól?
  • joco78: @Mr.sebi: Hmmm... Hát igen, asszem épp ezért írtam le ezt a párbeszédet. Ha csak annyi lenne a lén... (2011.10.05. 09:46) Nem félsz attól?
  • Utolsó 20

Őket olvasom

Véletlenül

2008.06.26. 00:22 joco78

Van ugyebár az a régi vicc, amikor a kipás, pajeszos Mórickát megszólítják a turisták a Dohány utcában:
- Mondd csak kisfiú, nem tudod véletlenül, merre van a zsinagóga?

Mire Móricka:
- Véletlenül ?????

Na hát én is így vagyok valahogy a körülöttem történő dolgokkal.
Sada napokon belül hazautazik. Én maradok, de a dupla szobát nem fizethetem egyedül, így hát megoldást kellett találnom. Jó lakótársat találni pedig egyáltalán nem egyszerű dolog. Hát még jó és olcsó szállást. Gondoltam, majd csak megoldódik, de észszerű megoldás aligha mutatkozott. Ha minden kötél szakad, akkor majd költözni fogok a kitudjamilyenújkecóttalálok kockázatával.

És akkor jött egy telefon, épp a hazaruccanásom előtti napon, az utolsó pillanatban.
- Szia, Tamás vagyok Kassáról, emlékszel rám?
- Jaja, igen, tavaly dolgoztunk együtt az Extramannél.
- Hát az van, hogy a napokban megyek vissza Londonba és gondoltam felhívlak, nem tudsz-e véletlenül szállást.
- Véletlenül ?????

1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása