Disz íz London

Egy tanulni vágyó hazánkfia kalandjai a távoli Londonban. Élettapasztalatok és pénzszerzési kísérletek a WC-tisztítástól a vibrátorok raktározásáig...

Mostanában

Utolsó kommentek

  • joco78: @amarramerre: tavolazsiatol.blog.hu :) (2013.01.21. 02:43) Nem félsz attól?
  • amarramerre: @joco78: nagyszerű :) remélem, nekünk is összejön előbb-utóbb egy hasonló utazás...addig is lássa... (2012.01.13. 21:01) Nem félsz attól?
  • joco78: @amarramerre: Köszi az érdeklődést. Amint látod, a londoni írások egy kissé elapadtak, - mostanság... (2012.01.13. 18:01) Nem félsz attól?
  • amarramerre: dejó :) szívesen olvasnék még...a keleti utakról nincsen blog? (2012.01.13. 16:12) Nem félsz attól?
  • joco78: @Mr.sebi: Hmmm... Hát igen, asszem épp ezért írtam le ezt a párbeszédet. Ha csak annyi lenne a lén... (2011.10.05. 09:46) Nem félsz attól?
  • Utolsó 20

Őket olvasom

Voda Voda

2008.04.10. 00:29 joco78

Szóval, van ez az ásványvíz, amit a szerbek palackoznak és Voda Voda névre hallgat.

Sosem hallottam róla mindaddig, amíg legutóbbi hazalátogatásomkor nem kaptam ajándékba egy félliteres palackot.
A víz finom volt, amúgy semmi extra. De azért mégsem hétköznapi. Hosszúkás szögletes palack, lecsapott élekkel és diszkrét felirattal. Az egyszerű és megkapó kiviteléből érződik, hogy rengeteg kreatív munka van mögötte, itt bizony feccöltek bele, hogy emberbarát és kellemes kivitelű legyen.

Bea talált rá valamelyik boltban és tudva, hogy majd találkozunk vett nekem is egyet. Én pedig Londonig hurcoltam magammal az üres palackot, ki tudja, hogy miért. Itt ilyet úgyse lehet kapni, ha meg eluntam, bármikor kidobhatom.

Épp tegnap vizsgálgattam, van-e már benne kiírthatatlan algatenyészet, vagy még tudok bele utántölteni, amikor Sada barátom is fölfigyelt rá. Együtt örülgettünk az egyszerű formatervezés eme gyöngyszemének, aztán el is felejtettük a dolgot. Volna.

Sadának ma találkozója volt egy londoni magyar tervezőgrafikussal, aki épp a hóna alatt szorongatta a mappáját, benne az aktuális munkájának terveivel. Amikor kinyitotta, akkor a Voda Voda palack képei voltak benne, mondván, ezt kell most egy kicsit átterveznie, hogy megújuljon a csomagolás. Sada persze elképedt és kereste a kandikamerát, hisz' ő is csak előző este találkozott először a palackkal.
Kamerák persze sehol, csak karmikus csomópontok ezerrel.

Na erre mondják, hogy nem véletlen, hogy vannak véletlenek.

5 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mindi 2008.04.10. 21:34:03

Figyu, add meg nekem a londoni magyar tervezőgrafikus emilcímét! Ki tudom segíteni, nagyon jó ötleteim vannak! :-)

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2008.04.10. 21:45:18

Hát Mindi,
meg ne sértődj, de szerintem nincs neki szüksége a Te ötleteidre. Szerencsére nem is ismerem őt, úgyhogy mindenképp le van védve.
De ha gondolod, akkor ide leírhatod az ötleteidet.
A lehetőség adva van.

Mindi 2008.04.11. 13:10:32

Nem sértődtem meg, csak épp nem értem az alkotói válságát a grafikusnak. Persze nem ismerem az ügyet 100%-ig, de a problémát sem látom olyan súlyosnak.

Ez nem egy olyan brand, amit nagyon nehéz lenne módosítani, mondjuk áramvonalasabbá tenni, vagy esetleg dinamizálni...

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2008.04.11. 13:12:12

Mindi!
Ki beszélt itt alkotói válságról? Hol olvastál erre utalást? Az én blogomban biztos nem.

Mindi 2008.04.11. 13:42:06

"szorongatta a mappáját" - És bevillant egy görcsös grafikus képe, akinek a homlokáról csorog az izzadtság a szenvedéstől, hogy vmi jónak mondhatót hozzon össze. Megsajnáltam...
süti beállítások módosítása