Disz íz London

Egy tanulni vágyó hazánkfia kalandjai a távoli Londonban. Élettapasztalatok és pénzszerzési kísérletek a WC-tisztítástól a vibrátorok raktározásáig...

Mostanában

Utolsó kommentek

  • joco78: @amarramerre: tavolazsiatol.blog.hu :) (2013.01.21. 02:43) Nem félsz attól?
  • amarramerre: @joco78: nagyszerű :) remélem, nekünk is összejön előbb-utóbb egy hasonló utazás...addig is lássa... (2012.01.13. 21:01) Nem félsz attól?
  • joco78: @amarramerre: Köszi az érdeklődést. Amint látod, a londoni írások egy kissé elapadtak, - mostanság... (2012.01.13. 18:01) Nem félsz attól?
  • amarramerre: dejó :) szívesen olvasnék még...a keleti utakról nincsen blog? (2012.01.13. 16:12) Nem félsz attól?
  • joco78: @Mr.sebi: Hmmm... Hát igen, asszem épp ezért írtam le ezt a párbeszédet. Ha csak annyi lenne a lén... (2011.10.05. 09:46) Nem félsz attól?
  • Utolsó 20

Őket olvasom

Halalnak halálával

2008.09.15. 23:04 joco78

Ki se tudtam volna kerülni.
Rögtön a házunk előtt virít egy óriásplakát. Hol virítson, ha nem itt a bangladesi negyedben, hiszen a témája szerint idevág.

Egy szabvány autót látunk a képen, középen függőleges vonallal kettéosztva. Az első mező fölött: "Low cost car insurance that's right for you". A második mező fölött: "Halal car insurance that's right for your faith". Ez kb. annyit tesz, hogy Olcsó autóbiztosítás, ami jó neked + Halal autóbiztosítás, ami jó a sorsodnak.

Halal esetnél többet fizet

A halal szó a muszlimoknál, az valami hasonót jelent, mint a zsidóknál a kóserség. Ami nem halal, az lényegében tisztátalan.

További kommentárt nem fűzök hozzá.
Majd ti megteszitek.

Amúgy már régóta érlelődik egy külön bejegyzés a lakóhelyem környékéről. Na majd előbb-utóbb lesz az is.

20 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Guffy co. 2008.09.16. 01:38:38

Hát én a MÁV biztosítóra asszociálok
Hiába volt halal olcsó, nem volt kóser.

A szabvány autó láthatólag VW dizájn, ami azért egy kóser minőség, persze lehet, hogy egy szegény bangla menekültnek halal drága.

Szerintem halal egyértelmű, hogy a célközönség által lakott negyedben plakátolnak ki ilyeneket, egy zsidók lakta környéken ez nem lenne kóser. Viszont, ha egy zsidók által lakott környéken valami kóser biztosítást reklámoznának, halal biztos, hogy egy muszlim nem kötne olyat a szabvány autójára.

Persze egy igazi multikulti városban bármilyen reklám halal kóser lenne.

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2008.09.16. 10:05:22

Guffy co.:
Mondanom sem kell, hogy halalra röhögtem magam. Disznót meg eddig sem ettem.

Timi 2008.09.16. 13:56:09

Jocó, hogy te milyen ügyes vagy ;)
Szépen megszerkesztett új felület, automatára állított fényképeid a fejlécen...hogy nem vette ezt még észre senki?
Az utolsó kommentek már hiányoztak, jó, hogy visszaraktad őket.. És jó ötlet volt, hogy kiraktad, kiket olvasol, mert így az egyszeri ember látóköre is szélesbedhet (feltéve, hogy veszi a fáradságot, és beleolvas egyikbe-másikba...)

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2008.09.16. 14:54:08

Timi:
Koszi szepen. A dicseret mindig jol esik. Lehet maskor is, nem kell feltetlenul okot keresni. :)
Orulok, ha tetszik.

Timi 2008.09.16. 17:07:16

Dicsérni csak okkal lehet. Kiváltó ok nélkül max. biztatni ;)
A dicsérgetés oda-vissza működne? he? :D

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2008.09.16. 17:40:06

Timi:
Szep vagy, okos vagy, kedves vagy es jo az izlesed (hiszen ezt a blogot olvasod).
he? :D

Timi 2008.09.16. 19:21:04

Óóóó, de köszönöm szépen (meghajlás).
Ha már így, akkor Te is.
És remélem, hogy Te komolyan is gondoltad :))

mig8 2008.09.16. 19:56:28

Egy biztosítós történet. (Csak hogy megszakítsam ezt a negédes párbeszédet, amit ifjú szerelmesek egymás között szoktak megejteni. De úgy kell nekik: ha nyílvánossá teszik, akkor megérdemlik, he-he!)

Szóval nyugdíjelőtakarékot akartam kötni mondván, ha az ember sok pénzt keres, akkor költsön már vmi értelmesre is. Oké a dolog, csak az üzletkötő felhívta rá a figyelmet, hogy az orvosuk kekeckedő szokott lenni, szóval jobb ha elhallgatom (!) a rázós betegségeket. Sajnos van egy - nyugi, nem halálos -, amit nem akartam elhallgatni. (Méh jó hogy nem, körbe vannak bástyázva különböző jogi védelmi vonalakkal, a végén még én fizethetek!) Jó, telefonos orvosi kikérdezés következik, majd kapok egy levelet, hogy minden orvosi vizsgálatomról adjak nekik egy másolatot, a kórháziakról is. Na itt durrant el az agyam: mit képzelnek ezek??? Zárójelentést adok a kórházi viselt dolgaimról, de benti vizsgálati eredményeket is? Azt' minek? Kivertem náluk a balhét - aztán sokáig csend. Gondolom megfontolták a dolgot. Majd jött egy papír, hogy elfogadták a szerződésemet. Én meg mosolyogtam: ezért volt ez a nagy cirkusz?

Szóval csak óvatosan a biztosítókkal! Érdemes tanulmányozni a szerződéskötés előtt a szerződési feltételeket. (Nekem csak úgy véletlenül, az aláírás után tették az orrom elé.) És nem árt tisztában lenni az állampolgári jogokkal se, különben úgy megvezetnek, hogy csak úgy zeng.

orsi 2008.09.16. 20:25:03

Jocó, köszi a reklámot. Mióta a blogodat olvasom, amúgy is felismernek az utcán, na de így...
Hogy tőlem is jöjjön egy kis bók, épp a minap jegyeztem meg Kingának is, hogy mennyire jól elkapott az a (mókus?)szőr mandzsettás, mókuskát etető kéz a bannereden.
A halali temán túl megjegyezném, hogy a "right for you" az újdonság erejével hat rám, én eddig csak a "good for you"-ról hallottam bangla körökben. Lehet, hogy oda kéne mennem copywriternek?

Timi 2008.09.16. 21:42:14

mig8.: Nyakonváglak :)) he-he-he

peti (ex peti) 2008.09.19. 16:25:09

Joco, szerintem elrontottad a fenykepet. Az ott "right for your fate" kellene, hogy legyen. Persze a lenyegen nem valtoztat.

mig8 2008.09.20. 22:43:13

Timi. Azt má' mé'? He?

Timi 2008.09.20. 23:19:26

Azért, mert megszakítottad az éppen szárba szökkenő, negédes párbeszéddel tarkított, de csak és kizárólag a külvilágnak szánt lávsztorinkat :)

Najó. Ha lány vagy, akkor vissza az egész. Ha fiú, akkor megérdemled :))

mig8 2008.09.21. 16:52:50

Timi. Találós kérdés: fiú vagyok-e? Találós kérdés 2: el szoktam-e olvasni a korábbi kommenteket?

A választ kéretik Jocónak címezni, majd ő eldönti, hogy mit ad ki rólam. :-)

Timi 2008.09.21. 17:26:56

A kérdéseket fogom Jocónak címezni, ő majd mindent kiad rólad :P

Az előző hozzászólásodból, "Timi. Azt má' mé'? He? " , gyanítom, hogy csakis fiú lehetsz :)))

Mit nyertem, mit nyertem? :)))

mig8 2008.09.21. 22:24:41

Kérdések. Címezd akkor Jocónak. Teljes mértékig megbízom benne. Lehet, hogy nem kellene, de sors bona nihil aliud. :-)

Nyeremény. Jocó szavaival élve: egy kiadós vállonveregetést fogsz kapni - ha nyertél. Ha nem, akkor össze fogunk vigyorogni Jocóval a hátad mögött. Csak így, virtuálisan.

Timi 2008.09.22. 09:11:42

Köszönöm, megkaptam a választ :), de alig akartam elhinni... :)))
Komolyan, rád sem ismertem :D
Mostanában máshogy fésülöd a hajad, gondolom, azért nem ... ;)

mig8 2008.09.23. 08:34:20

Na akkor a nyereményed egy kiadós vállonveregetés, mint már mondtam. Mikor és hol óhajtod átvenni?

Amúgy kicsit zavarban vagyok. Nekem nem is tűnt fel, hogy így megváltoztam volna... Azért remélem, te még a régi vagy. :-)

Timi 2008.09.23. 09:35:22

Itt és most óhajtom.

Márcsak azért is tűnik úgy, hogy megváltoztál, mert a kommentjeid rövidebbek és lényegretörőbbek lettek ("Timi. Azt má' mé'? He? "), de a legszembetűnőbb az, hogy Jocó sem talál bennük semmi kifogást :)))

Sajnos, én már nem vagyok a régi. Annál is régibb vagyok. Ahogy telik-múlik az idő, ez egyre inkább így lesz...

Bassszus, szétültetnek majd, ajjajjj :D
süti beállítások módosítása