Disz íz London

Egy tanulni vágyó hazánkfia kalandjai a távoli Londonban. Élettapasztalatok és pénzszerzési kísérletek a WC-tisztítástól a vibrátorok raktározásáig...

Mostanában

Utolsó kommentek

  • joco78: @amarramerre: tavolazsiatol.blog.hu :) (2013.01.21. 02:43) Nem félsz attól?
  • amarramerre: @joco78: nagyszerű :) remélem, nekünk is összejön előbb-utóbb egy hasonló utazás...addig is lássa... (2012.01.13. 21:01) Nem félsz attól?
  • joco78: @amarramerre: Köszi az érdeklődést. Amint látod, a londoni írások egy kissé elapadtak, - mostanság... (2012.01.13. 18:01) Nem félsz attól?
  • amarramerre: dejó :) szívesen olvasnék még...a keleti utakról nincsen blog? (2012.01.13. 16:12) Nem félsz attól?
  • joco78: @Mr.sebi: Hmmm... Hát igen, asszem épp ezért írtam le ezt a párbeszédet. Ha csak annyi lenne a lén... (2011.10.05. 09:46) Nem félsz attól?
  • Utolsó 20

Őket olvasom

LOTUS szútra

2008.05.11. 15:11 joco78

Nem lenne kedved leugrani Brightonba? - kérdezte Peti, miközben éppen a konyha felé zombultam, hogy magamhoz vegyem a reggeli kávémat. Jaja, persze, miért ne? De előtte még letudnám a délelőtti alvásomat, ha nem baj. Este ugyanis volt egy kis buli, ami alatt egy kissé megmihálylottam. (Na, ezt is most tanultam.)

Hátulról

Peti úgy gondolta, hogy nem várja meg a 40 éves kort, hanem 10-zel beelőzve már most vesz egy olyan autót, amivel boldognak érezheti magát. Így aztán az ő fekete Lotusával  vágtunk neki az útnak. Ha a kisebb kitérőket nem számoljuk (pl. kocsimosás, benzinkút), akkor röpke két óra alatt elértük célunkat, ami nem a közel 100 km-es táv miatt érdekes, hanem azért, mert Londonból kiverekedni magunkat egyáltalán nem olyan egyszerű.

Egy sportautónak nem a kényelmi funkciói az elsődlegesek. A csomagtartó minimális, max két személy utazhat, azok is, mint a bobversenyzők. Fészkelődni nincs sok mód, olyan az egész, mintha egy csőbe ülnénk bele - de aztán jöhet a száguldás.


Kolléga

Én persze végig lelkesen kattogtattam a gépemet, nehogy elszalasszak akár egyetlen pillanatot, amely érdemes az örökkévalóságra. Végre én is lehetek igazán kemény. Sajnos még nincs macsó napszemcsim, és a suhi melegítőre is még be kell ruháznom, de az ablakon kikönyökölés már egész jól megy.

Ráadásul, ahogy kiszálltam a kútnál nyújtózkodni, néhány lengyel turista meglátta a kezemben a gépet, és ők is felismerték a menő autóban rejlő lehetőséget. Megkérték, had fotózkodhassanak a Lotusszal. Gondolom, azt hitték, hogy igazi angolok vagyunk igazi angol sportkocsival. Pedig ha tudnák...
 



"Jo kocsiba be, ablakot le, könyököt ki, kettesbe be
Nagykirály a hangerő
Melletted a szőke nő
Jo túráztatom a gépet a mutató kileng
Most a világ összes útja a mienk"

Bëlga - A gyaloglás vége

36 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rokalany 2008.05.12. 21:28:35

"Megmihálylottàl". Es ezt most tanultad. No most màr nem értem, hogy a kifejezést tanultad-e most, avagy a "megmihàlylodàst"?...

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2008.05.12. 22:33:05

Én, aki füst és alkoholmentes szent életet élek - néha-néha kicsapongok. Amikor még fiatal voltam és bohém, már többször előfordult, hogy megmihálylottam, csak akkor ezt még nem így hívták. Legalábbis arra mifelénk nem.

Mostanság nem nagyon fordul ilyesmi elő, ez is csak azért, hogy erősítse a szabályt.

Ádám 2008.05.15. 09:31:43

Peti ugye az a tipikus londoni magyar csencselő / minimaffiózó? :) Csak, hogy 30 évesen Lotus-t vehet... Nem irigységből kérdem, csak sajnos az itteni példa mást nem igazán mutat.

Wogew Wabbit 2008.05.15. 10:58:46

A tipikus magyar csencselő helikopterrel jár sz@rni is, és nem a lotus éves biztosításán szívja a fogát, mint Peti. Igazam van? De.
Amióta a minden lány önálló bizniszt akar, azóta nem éri meg őket futtatni. Ráadásul itt az emberek már a sima cigiről is leszoktak, nemhogy a drogokról, szóval abban sincs biznisz. Úgyhogy Peti vett gyorsan egy diplomát és azóta szoftvert tenyészt, amíg csak fel nem akasztják. Egyébként fotosop.

Ádám, te ugye az a tipikus jóindulatú magyar vagy, akinek mindenhez köze van, ugye? ;)

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2008.05.15. 11:05:49

Adam:
Peti egyaltalan nem az. A kerdeseddel akaratlanul engem is minositesz, pedig kerulom az ilyen gazos emberek tarsasagat. Azazhogy igyekszem minel tobb embert megismerni, foleg azt, hogy mi motivalja oket, de nem szivesen maradnek huzamosabb ideigeig egy csencselo, minimaffiozo tarsasagaban. Mar csak azert sem, mert volt mar szerencsem hasonlohoz, es abbol is csak baj lett.
Anelkul, hogy Petit kiadnam, o azok koze tartozik, akik a tehetsegukbol es a szakmajukbol elnek. Egy multiceg elismert es jolfizetett alkalmazottja.
Gondolom, o is, mint minden gyerek vagyott egy meno autora es hamarabb kerult olyan helyzetbe, hogy ezt megengedhesse maganak.
A Lotus egyebkent hasznaltan lett veve es kozel sem volt olyan draga, mint azt sokan gondolnak.

Wogew Wabbit 2008.05.15. 11:46:47

Egyébként is Peti piréz, a multkor látta Dodó kacsa bemenni egy piréz templomba (piragógába).

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2008.05.15. 15:27:00

En ezzel nem dicsekednek.
Mint az amugy is koztudott (bar hivatalosan el nem ismert), a pirezek tehetnek mindenrol. Ok allnak minden romlasba vivo esemeny mogott, es titkos szektajukon keresztul ok iranyitjak a vilagot.

Bela 2008.05.15. 17:50:40

Adam draga. A tipikus maffiozo csencselo en vagyok. A lotust en kurvaztattam ossze Petinek mert jo volt.
Masreszt szet lesz verve a fejed lanccal.

Adam 2008.05.16. 06:06:30

Joco, koszi a felvilagositast. Orulok, hogy van pozitiv ellenpelda a tipikus magyar vegletekre (lasd. vagy halal csoro es az is marad orokre tipus vs. felmaffiozo csencselo, aki leginkabb magyarokat ver at de nagyon.
Igy hat gratulalok Petinek, mind az elert eredmenyeihez, mind az igenyes autovalasztashoz! Jo latni ilyen magyarokat, bar csak tobb ilyen lenne.

Mindi 2008.05.16. 15:09:12

Érdekes nekem Adam hozzáállása. Valahogy süt belőle, hogy "csoró vagyok, az is maradok" típusú gondolkodás. Meg az hogy "aki kipróbálja a külföldet, csak csoró lehet" filozófiát vall.

Góygymódnak javaslom, hogy próbálja ki ő is. Meg fog lepődni! :-)

Ádám 2008.05.18. 06:08:02

Mindi, bocs de ezt most nagyon mellélőtted. A fél világot beutaztam már, több helyen éltem is - jelenleg éppen Londonban élek és dolgozom. Nem voltam sosem csóró, abban az értelemben legalábbis nem, amir ete célzol. Jómagam is a Jocó által lefestett Peti típusba tartozom, aki normális munkával tudja biztosítani magának az igényes életet. Ez így volt Mo-n is és így van itt is. Mindössze jó látni, hogy van még ilyen és őszintén zavar a túlnyomó negatív ellenpélda, akikre céloztam, mind a két véglet esetén.

Dr Csernus 2008.05.18. 09:01:25

Adam = Joco78?

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2008.05.18. 09:10:55

Dr Csernus:
Megtisztelő a feltételezés, de én egyelőre még nem bírok rendes, állandó munkahellyel (lásd a korábbi szemétpréselős melót) és az angol nyelvtudásom sincs a topon.
Nem is biztos, hogy örülnék annak, ha egy angol multi foglalkoztatna, jobban tetszik a kalandozós, szabadabb életmód. A magasabb fizetésnek persze nem állnék ellen, de ez még nem a jelen.

Szóval, nem írogatok kommenteket álnéven, ha meg mégis, akkor azt úgy csinálom, hogy átlátszó legyen (lásd: Pajzs Tetű).

Joco78 = Joco78
Moderál

Dr Csernus 2008.05.18. 09:38:44

Pedig már kezdtem azt hinni, hogy ez is csak olyan szopatós elmebajnokság, mint az éles kommunikáció Veled. De ha nem, hát nem. ;)

Dr Csernus = Wogew Wabbit = Daffy Duck = Peti
Modoros

Adam 2008.05.18. 21:20:38

Jo volt ez a Csernus alnev. Meg, hogy azt hitted, hogz Joco skizokent szopat, mint havert. :)
Czeizel Endre alterego mikor jon?

Dr Csernus 2008.05.18. 21:49:48

"én is lehetek igazán kemény"
"még nincs macsó napszemcsim"
"suhi melegítőre is még be kell ruháznom"
"Nagykirály a hangerő Melletted a szőke nő"
"mint minden gyerek vagyott egy meno autora"
= az a majom az autójával menőzik

"jobban tetszik a kalandozós, szabadabb életmód"
= de én legalább tudok élni

Nem szopat.

Mindi 2008.05.18. 22:14:58

Adam.

Nézd, lehet, hogy mellélőttem. De. Ha te jelenleg is Londonban élsz, és tisztes munkával keresed kenyered - pláne ha Peti-színvonalon élsz -, akkor szvsz kifejezetten epés volt a részedről, hogy vki jól is élhet anélkül, hogy maffiózó életet élne. Te sem ilyet élsz, nem igaz?

Én pedig kicsit rosszkedvű voltam. Jocó régi haverom, az ő blogjában nem szoktam az ilyesmihez. Most is azért olvastam, hogy kicsit oldódjon bennem a stressz/méreg/búskomorság/stb. Erre belefutottam egy ilyen "epés" megjegyzésbe. Elkapott a pulykaméreg. Ennyi.

Ádám 2008.05.19. 02:51:57

Dr. Csernus: tényleg nem..., hogy összeszedted. LOL :)
Mindi: azt nem tudom, hogy Peti színvonalon élek-e, mert nem is ismerem. Annyit tudok róla innen, hogy van, egy Lotusa, amire egyből gondoltam, hoyg használt és mint tudjuk, itt a használt autó nagyon olcsó, az újhoz képest. Igaz egy Lotus még úgy sem olyan piti összeg. Másik bevillanás meg adja magát: kinti magyar, menőbb sportkocsival, pláne 30 évesen = 90%, hogy csencselő minimaffiózó. Sajnos a statisztika ezt mutatja az én tapasztalataim szerint, így logikus volt az őszinte és nem epés kérdés.Az meg relatív, hogy ki milyn színvonalon él, vagy inkább kinek mi a színvonal. Sok itteni magyarnak már az színvonal, hogy pár hónap után vehet egy ócska golfot és néha kikoplalja bele a benzint, de biztosításra már nem jut vagy kicsivel jobb autója van, de egy munkásszálló alatti szinten lakik még 9 emberrel már egy éve stb. és örül vagy boldog, netán nagy arca lesz. :)
Nekem meg pl. Budán van komoly ingatlanom (ilyen sportkocsi kategória már a hely miatt is), de itt nincs még autóm, viszont otthonról kihoztam az Apple asztali gépemet és Apple laptopomat, itt meg vettem mellé komoly DSLR fényképezőgépet és vadiúj házban lakom mindősze két plussz emberrel - nekem most ez a szint és boldog vagyok velük, másnak meg lehet ez egy zlotyit sem ér... :)

Mindi 2008.05.19. 08:39:10

Ádám.

Mindegy. Mindketten megmondtuk a magunkét, szerintem zárjuk le a vitát. Ha van még vmi hozzáfűznivalód, akkor azt ne itt tedd hozzá, majd Jocóval megbeszéljük, hogy hogy jusson el hozzám.

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2008.05.19. 11:36:32

A moderator meg egyelore en vagyok. Pont.

Az szol hozza, aki akar es ugy ahogy neki tetszik. Szerintem, a bejegyzesevel itt mindenki magat minositi, beleertve engem is. Nem nagyon torlok bejegyzeket, es nem fuggesztek fel hozzaszolokat, ami nem jelenti azt, hogy ezt nem is tehetem meg. Pont.

Amugy talan tenyleg jobb, ha lezarjuk ezt temat.

A humorerzekunket meg tovabbra se veszitsuk el, akinek meg nincs, az nagyon gyorsan szerezzen maganak!
Pont.

Ádám 2008.05.20. 10:57:23

Én nem is mondtam meg a magamét.
A fenti pár posztot a kutyám pötyögte be, míg én húztam az igát.
Mindent elles a blöki, nagyon intelligens...

Wogew Wabbit 2008.05.21. 08:31:02

Ádám, az én apukám akkor is erősebb, mint a tied. ;)

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2008.05.21. 11:22:43

Na de gyerekek!
Disztingvaljatok, mert szetultetlek benneteket.

Timi 2008.05.21. 14:10:26

Jocó! Ne tedd! Ilyen jól már rég szórakoztam ;)

orsi 2008.05.22. 08:20:22

A hozzaszolasok es az uj bejegyzesek ugy tunik, forditott aranyossagban allnak. Nem lehetne esetleg valtoztatni az uj bejegyzesek javara, Joco?

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2008.05.22. 10:59:24

Orsi:
Igazabol ugy latom, hogy nem szukseges.
A blogom onallo eletre kelt, nincs mar szukseg tobb bejegyzesre. A latogatottsagi statisztikam egyre no, akkor meg mi a fenenek jelentessek meg uj irasokat? Elvan ez magatol...

orsi 2008.05.22. 11:02:16

:-(((( na, ennek a blognak is lottek.

MIndi 2008.05.22. 13:05:39

Orsi kérlek, azért ne hagyd el a blogot! Amikor Jocó legutóbb bejelentette, hogy nem rak fel több bejegyzést bizonytalan ideig, utána pár nappal elkezdtek sorjázni a bejegyzések. (Lehet, hogy mindjárt másnap, erre nem emlékszem.)

Jocó, neked meg nem kéne elvenned az életkedvét minden nőnemű lénynek, aki véletlenül kifejti nemtetszését. Mi lesz, ha együtt akarsz élni eggyel közülük? Megsúgom: már másnap szedheted a sátorfádat...

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2008.05.22. 14:31:08

Na akkor kezdjuk.

1. Csak vicceltem.

2. Mostansag nincs sok idom, ha meg van, akkor kedvem nincs. De lesz uj bejegyzes hamarosan.

3. Mindi: Lecci nezz utana, hogy mikor irtam azt, amire utalsz, es hogy mennyivel utana kezdtem ujra irni. En minimum 2 hetet irtam es 23 nap telt el a ket bejegyzes kozott. Ez bizony jo par nap.

4. Mindi: Nagyon koszonom az eletvezetesi tanacsokat, kulonosen, hogy a kozosbe irod oket!
Most hogy ez igy szoba jott, a szexualis eletem is eleg kiegyensulyozatlan, remelem, hogy e teren is el tudsz latni tanaccsal. De csak ide a kozosbe.

5. Ismet csak vicceltem (szinten Mindinek).

Zuzi 2008.05.22. 15:24:05

Szegény, szegény Jocó...:-( Nagyon át tudom érezni a helyzetedet...
Mi lenne, ha azokról az érdekes angol csapokról írnál? Ahol külön jön a meleg, meg a hideg, aztán van valami keverő, vagy mi...:-)

Adam 2008.05.23. 04:48:34

Joco, a szexualis eleted konnyen rendbeteheted ha kolcsonkered par orara a Peti Lotusat. Pikk-pakk rendbehozza es meg az egyik vezeteked is "tisztissa"! ;)

orsi 2008.05.23. 08:03:49

Kedves Mindi!
Igazan cuki vagy, hogy igy aggodsz a blog latogatottsaganak esetleges csokkenese miatt, de magnyugtathatlak: dehogy hagyom el a blogot! Most kezd csak igazan erdekes lenni, hogy vegre Joco szekszualis elete kerul teritekre. Hmmm... nekem is lenne am par tanacsom...
(Hogy viccelek-e, vagy sem, azt a fantaziadra bizom, Mindi. Engem meg annyira se ismersz, mint Jocot, tehat nincs kapaszkodo!!)
Joco: HAJRA!!! (es varjuk a tovabbi fejlemenyeket)

MIndi 2008.05.23. 10:06:34

orsi:

Hú de, jó! Telejsen megnyugtattál. (Jobb vagy, mint az andaxin. :-))

Jocó:

Azt hiszem, megint mondhattam vmit, amit kimoderáltál... Vagy csak a hely szelleme?

bea · http://www.morkerum.blogspot.com 2008.05.23. 19:27:47

....szekszuáliszaklatáspfffpanda....
süti beállítások módosítása