Disz íz London

Egy tanulni vágyó hazánkfia kalandjai a távoli Londonban. Élettapasztalatok és pénzszerzési kísérletek a WC-tisztítástól a vibrátorok raktározásáig...

Mostanában

Utolsó kommentek

  • joco78: @amarramerre: tavolazsiatol.blog.hu :) (2013.01.21. 02:43) Nem félsz attól?
  • amarramerre: @joco78: nagyszerű :) remélem, nekünk is összejön előbb-utóbb egy hasonló utazás...addig is lássa... (2012.01.13. 21:01) Nem félsz attól?
  • joco78: @amarramerre: Köszi az érdeklődést. Amint látod, a londoni írások egy kissé elapadtak, - mostanság... (2012.01.13. 18:01) Nem félsz attól?
  • amarramerre: dejó :) szívesen olvasnék még...a keleti utakról nincsen blog? (2012.01.13. 16:12) Nem félsz attól?
  • joco78: @Mr.sebi: Hmmm... Hát igen, asszem épp ezért írtam le ezt a párbeszédet. Ha csak annyi lenne a lén... (2011.10.05. 09:46) Nem félsz attól?
  • Utolsó 20

Őket olvasom

Bodmeg

2007.12.12. 00:46 joco78

Josephine-nel nagyon bírjuk egymást, pedig nem sok közös témánk van. Ő egy 40 körüli nigériai anyuka, aki egyedül neveli 6 éves égetnivaló kislányát, Haselt.
Reggelente többször Josephinebe botlok, mivel ő már akkor süt-főz, amikor én még csak zombiként téblábolok a konyhában. Meg kell hagyni, egész jól viseli.

A hétvégén megkérdezte, hogy hogyan szoktunk magyarul káromkodni, vagy mit is mondunk olyankor, amikor valaki nagyon mérges a másikra. Nem tudtam neki épkézláb választ adni, mivel megrendelésre nem tudok cifrán káromkodni, inkább valami olyasmit magyaráztam, hogy a magyar nyelv bizony nagyon változatos, és ezerféle útja s módja van a másik gyalázásának.

Azért kérdezte, mert az irodaházban, ahol takarít, van egy magyar srác, aki még munkaidőben is erős fűszagot áraszt és titokzatos módon eltünedeznek körülötte a dolgok (értsd: lop). Na ő az, aki fennhangon szokta szidalmazni Josephinet, aki leginkább csak mosolyog a dolgon. Tanácstalanságomra azt találta ki, hogy majd megjegyez egy-két magyar szót, és én majd utólag lefordítom neki azokat.

Így történt, hogy a ma reggeli zombikörutam végén végre megállapodtam a műzlistálam fölött, ő kifelé ment, majd búcsúzás után a fejéhez kapott és a konyhába visszalépve megkérdezte, mit is jelent az, hogy bodmeg.

Na bodmeg - gondoltam magamban -, de jó hogy nem csak ezt az egy magyar srácot ismeri.

4 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kalmi 2007.12.12. 16:56:39

hehe ez jó. Engem még több érdekelne. Még minősigéleg mindigez ta blogot tartom a legjobbnak, csak mennyiségre kéne rágyurni. Monsjuk 2 naponta egy írás Hmm miccósz\'? :)

Zuzinka 2007.12.12. 17:46:58

Kalmi! Teljesen igazad van! Ritkák a bejegyzések, mint a fehér holló! Vajon a Tisztelt Szerző mivel töltheti az estéket blogírás helyett??

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2007.12.12. 19:19:40

Zuzinka Drága!
Az álszentségnek is van határa. Mégis mivel töltöm az estéimet, na? Illetve kivel...
Hát veled Drága. Úgyhogy Kalmi tudtán kívül, de közvetve téged hibáztat. Erre varrjál gombot!

Egyébként Kalmi - köszi, hogy fényezel, csak így tovább! Nem baj ha nem őszinte, akkor is jól esik. :)

Zuzinka 2007.12.12. 21:43:13

Szerinted mi egyébért írtam? Csakhogy tisztázzalak Kalmi előtt, és én is tovább fényezzelek... Hogyha lenne időd, na akkor még milyeneket és mennyit írnál!!!
süti beállítások módosítása