Disz íz London

Egy tanulni vágyó hazánkfia kalandjai a távoli Londonban. Élettapasztalatok és pénzszerzési kísérletek a WC-tisztítástól a vibrátorok raktározásáig...

Mostanában

Utolsó kommentek

  • joco78: @amarramerre: tavolazsiatol.blog.hu :) (2013.01.21. 02:43) Nem félsz attól?
  • amarramerre: @joco78: nagyszerű :) remélem, nekünk is összejön előbb-utóbb egy hasonló utazás...addig is lássa... (2012.01.13. 21:01) Nem félsz attól?
  • joco78: @amarramerre: Köszi az érdeklődést. Amint látod, a londoni írások egy kissé elapadtak, - mostanság... (2012.01.13. 18:01) Nem félsz attól?
  • amarramerre: dejó :) szívesen olvasnék még...a keleti utakról nincsen blog? (2012.01.13. 16:12) Nem félsz attól?
  • joco78: @Mr.sebi: Hmmm... Hát igen, asszem épp ezért írtam le ezt a párbeszédet. Ha csak annyi lenne a lén... (2011.10.05. 09:46) Nem félsz attól?
  • Utolsó 20

Őket olvasom

Dolgos hetkoznapok

2007.09.20. 01:03 joco78

14 July 2007

Draga Szeretteim, Barataim!

Kisebb kihagyas utan ismet jelentkezem.

A kihagyas leginkabb a "Subject"-ben is jelzett dolgos hetkoznapoknak koszonheto, mivel az elmult hetekben volt munkam rendesen. Tovabbra is az Extraman nevu ugynoksegnek dolgozom, am most mar jo par hete ugyanannal a cegnel. A multkor jelzett kamionos-dobozolos-cipopakolos munka nemi megszakitas utan folytatodott, olyannyira, hogy visszahivtak, kaptam masik munkakort, es hetekig dolgozhattam ugyanazon a helyen. A kamionpakolas utan, bekerultem magaba a raktarba, es egy lengyel kollegaval, Jurekkel egyutt nehany napos betanulasban reszesultunk. Az elso ket napon meg nem Jurek volt a partnerem, hanem 1-1 olyan ember, akiktol a ceg 1 nap utan megvalt. Ez a veszely engem is fenyegetett, be kellett bizonyitanom, hogy nem kavarom el a dobozokat, nem cimkezek semmit felre, de legfokeppen ertem azt, amit csinalunk. Ez a szereny angol nyelvtudasommal nem is volt olyan egyszeru, viszont a kozel egy hetes betanitas utan mar tudhattuk, hogy hetekre van biztos munkank a cegnel. Lelkesen ramoltuk a dobozhegyeket, pittyegtunk a laseres vonalkodolvasonkkal, idonkent meg a szamitogep elott alltunk, es ujabb azonositomatricakat krealtunk a nyomtatoval.

Igy az ido mar sokkal jobban telt, tobb ertelmet lattam a munkanak, sok melot elvegeztunk, es a nap vegere se ereztem magam tulzottan faradtnak. Egeszen tegnapig.
Mivel a feletteseink nem egyeztettek egymassal, ezert gyakran engem ugrasztottak olyan surgos munkak elvegzesere, mint a regi kamionrakodas, vagy a futoszalag melletti pakolas. Igy bizony nehez parban vagy nagyobb csapatban dolgozni, ha az ember nem tudja, hogy melyik az a perc, amikor eliranyitjak mashova. Ezt masfel het utan tarthatatlannak iteltem, es szova is tettem a felettesemnek, hogy ott a sok 1-2 napos munkaero, talan veluk kene ezt a munkat csinaltatni, vagy mondjak meg nekem a nap elejen, hogy menjek a kamionra, es akkor nincsen semmi gond. Vagy tegyek meg, hogy egyeztetnek egymassal. Nem panaszkodni mentem, hanem megoldast javasolni, de legnagyobb meglepetesemre Nazir, a felettesem a mondokam felenel elfordult es nem hallgatott tovabb. Vegig sem tudtam mondani a mondokamat. Elotte nem tapasztaltam meg ilyet, igaz, nem is voltam hasonlo helyzetben.
Azota tudom, hogy ez itt mashol is gyakori. Ha nem tudnak elfordulni, akkor egyszeruen csak kikuldenek a szobajukbol, vagy valamilyen modon menet kozben megszakitjak a kapcsolatot.
Tegnap mar nem volt kulonosebb gond, de a munkahelyi legkor nem sokban valtozott. Rajottem, hogy itt elertem, amit tudtam, itt mar sokkal tobb nem ragadhat ram. Ha meg maradok 2-3 honapot, akkor lehetne egy kozvetlen szerzodesem, nemileg magasabb fizetesem, de tovabbra is a futoszalag mellett dobozolnek.
Igy ebedidoben kozoltem a felettesemmel, hogy munkahelyet kivanok valtani, mivel ugy erzem hosszu tavon ez nem felel meg nekem. Ha kell, maradok meg 2-3 napot, de nem tobbet. Nemi gondolkodas es egymas kozti egyeztetes utan kozoltek, hogy OK, hetfotol mar nem kell mennem.

Munka utan bementem az Ugynokseghez, ahol reszletezes nelkul elmondtam ugyanezt, es adtak is masik melot hetfore. Ha mar minimalber, legalabb lassam ertelmet a munkamnak.

Ahogy mar irtam, itt meg lehet elni a minimalberbol. Igaz, ugralni ebbol nem nagyon lehet, de 1-2 plusz dologra megiscsak marad penz. Elkezdtem moziba jarni, sot, a heten mar voltam szinhazban is. Sajnalatos modon nagyon nagy elmeny volt, aminek az lehet a maradando hatasa, hogy a kesobbiekben ujra es ujra el kell majd menni. A Cabaret cimu musicalt neztem, amit mar parszor filmen is lattam, de ez a feldolgozas legalabb annyira jo volt. Pedig Liza Minellit utan nem konnyu egy ilyen darabot eljatszani. A szinhazjegyek itt 50-65 font (18-24.000 Ft) korul vannak, de hosszas kutatas utan sikerult jo helyre jo aron jegyet talalnom. 13,5 fontert foglaltam helyet interneten keresztul, es masnap a penztarnal egy nagyon kulturalt, nevre szolo, boritekolt belepot valthattam ki.
Erdekes, hogy itt szerte a varosban legalabb annyi szinhazplakat van, mit amennyi filmplakat. Az uj eloadasokat kozel akkora erovel reklamozzak, mint a regi 6 vagy akar 21! eves szinpadi darabokat.
A filmkinalatban viszont csalodtam. Lehet, hogy a nyari uborkaszezon az oka, de a sok mozi ellenere, viszonylag szegenyes a kinalat. Meglepetesemre a budapesti kinalat joval szelesebb. Mi sokkal tobb egzotikus filmet meg tudunk nezni, mint itt (kinai, vietnami, lengyel, francia, szerb, orosz, francia stb.). Itt a hollywoodi filmeken kivul fut meg nehany angol film, jopar indiai (ez itt mondjuk ertheto), es elvetve 1-2 francia vagy egyeb nemzetkozi alkotas. Otthon sem konnyu ezeket elerni, de az itteni leptekhez kepest joval szukosebb az a kor, ahol ezeket meg lehet nezni. Megint tanultam valamit...

De nem kell felteni, marad szamomra eleg mozizni valo. Tegnap pl. megneztem a Harry Pottert, elotte pedig az uj Die Hard mozit Bruce Willisszel. Az eddigi 4-5 mozibol a Die Hard adta a legnagyobb sikerelmenyt, mivel itt szinte az osszes mondatot ertettem, igaz, hogy ket sorozatloves kozott nem is beszeltek tul sokat.

En viszont tul sokat beszelek. Ha van valaki, aki vegigkuzdotte a monologomat, annak innen a tavolbol is gratulalok! Es megnyugtatok mindenkit, fogok meg jelentkezni!

Udv,
oleles,
puszi,
ferfias kezfogas,
barati integetes:
Joco

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása