Disz íz London

Egy tanulni vágyó hazánkfia kalandjai a távoli Londonban. Élettapasztalatok és pénzszerzési kísérletek a WC-tisztítástól a vibrátorok raktározásáig...

Mostanában

Utolsó kommentek

  • joco78: @amarramerre: tavolazsiatol.blog.hu :) (2013.01.21. 02:43) Nem félsz attól?
  • amarramerre: @joco78: nagyszerű :) remélem, nekünk is összejön előbb-utóbb egy hasonló utazás...addig is lássa... (2012.01.13. 21:01) Nem félsz attól?
  • joco78: @amarramerre: Köszi az érdeklődést. Amint látod, a londoni írások egy kissé elapadtak, - mostanság... (2012.01.13. 18:01) Nem félsz attól?
  • amarramerre: dejó :) szívesen olvasnék még...a keleti utakról nincsen blog? (2012.01.13. 16:12) Nem félsz attól?
  • joco78: @Mr.sebi: Hmmm... Hát igen, asszem épp ezért írtam le ezt a párbeszédet. Ha csak annyi lenne a lén... (2011.10.05. 09:46) Nem félsz attól?
  • Utolsó 20

Őket olvasom

Szigetország III.

2008.09.04. 00:28 joco78

Ez a bejegyzés aztán tényleg nem volt tervezve, de hát mégis csak idekívánkozik.

Jöttem hazafelé a Towertől (onnan csak néhány perc az új kecó) és mit látok útközben? Na mit? Egy angol lányt. Angol volt, annyi bizonyos, hiszen az arca, az alkata meg a járása is olyan nagyon angolosra sikeredett. Csakhogy a pólója az, ami szemetszúrt. Fekete alapon arany betűkkel hímezve: SZIGET.

Angliában, helyi lakoson magyar felirat. Ilyen pólókat látni a hazai Fesztiválon tucattal, de hogy hazajőve is hordja, attól megdobbant a szívem. Hiszen a magyarokon kívül úgyis csak azok értik, aki tudják, hogy mi fán terem a Sziget.

16 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adam 2008.09.04. 03:12:16

Jo, jo lett uj poszt, de na
savanyu a szolo.
ennyit vartunk erre es ilyen rovid meg romantikus lett.

most mar szedd ossze magad es kerulj vissza a regi londoni onmagadhoz, reg voltal otthon, a sziget is elmult, en is imadom, de aki sajno snem tudott iden eljutni, mert itt volt, azt nem erdekli a rola valo nosztalgia hetekig.

tehat ujra tuntetunk, azaz folytatjuk:

VISSZA A REGI HOSSZU JOCO POSZTOKAT!
VISSZA A REGI HOSSZU JOCO POSZTOKAT!

No more nostholgheea, no more szentimentalii, no more sirankozas, no more seeghet, no more buka.. budapest.
:))

az uj lakhelyedrol meg melodrol irj stb.

mig8 2008.09.04. 06:21:26

Én értelek, Jocó. Az én szivemet is elszorítja egy kicsit az, amit leírtál.

No nem a Sziget miatt, ott egyébként se voltam. Hanem mert a munkám olyan, hogy sokat vagyok távol azoktól, akikkel minden nap szívesen vagyok.

Nade most már tényleg elég az érzelgősködésből! Mindennek megvan a maga ideje. :-)

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2008.09.04. 09:21:09

Így van. Mindennek megvan a maga ideje.

Akkor születik új poszt - akár rövid, akár hosszú -, amikor van mondanivalóm, az már megérett a fejemben, működik a gépem, van hozzá netem és legfőképpem kedvem.

A motivációt szívesen veszem, az elvakult rajongói nyomást már kevésbé.
Ez van.

Timi 2008.09.04. 09:43:43

Jocó. Ezt már szeretem. Ezt a határozottságot :D

Timi 2008.09.04. 09:45:45

Egyébként. Póló és felirat. Tavaly Londonban vettem egy feketét, rajta a felirat: Good girls go to Heaven, Bad girls go to London.
Nagyon gyakran és nagyon szívesen hordom itthon :))

És remélem, azt látja mindenki, hogy én majd újra megyek Londonba :D

Ádám 2008.09.04. 10:15:44

Jocó, elvakult rajongó nyomás a velejárója egy jól összehozott blognak.
Én már nyomtattam is rólad magamnak pólót és inkább azt hordom. Remélem elérzékenyül majd, ha szembejön velem egy másik olvasód. :)

Timi 2008.09.04. 10:43:31

Jocó. Köszi, de az enyém jobb :D és jobban is nézek ki benne :P

Ádám: Ez nagyon durva :))))) még viccnek is :)))

Kinga 2008.09.04. 22:51:56

Juj Timi,
hol lehet ilyen Good girls go to Heaven, Bad girls go to London polót venni Londonban???

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2008.09.04. 22:57:21

Ne szivassatok már csajok!
Ilyen pólót minden nagyvárosban, minden sarkon kapni az adott nagyváros nevével. (Igen-igen Budapesten is.)
Nézzetek szét a reptéren, a vasútállomáson, a dohány-ajándék szaküzletben, a közértben meg a sarki fűszeresnél.

Kinga menjél Camdenbe, ott biztos lesz. Vagy a belvárosban, ahol kapni Big Ben-es kulcstartót, ott lesz mellette a póló is....

Timi 2008.09.04. 23:32:55

Jocó!
Nagyon örültem volna, ha meghagyod a válaszadási lehetőséget nekem.

Kinga, menj végig a London Eye oldalán, és ott van/volt vmelyik aluljáró kijáratánál lévő kis bazárosnál. 10 fontért kettőt adtak :)

A Camdenben csak Martenst érdemes venni, és Trainspottingos pólót ;)

Jó vásárlást :))

Kinga 2008.09.05. 00:03:53

Köszi, köszi. (Remélem kapok a méretemben :-)

Adam 2008.09.05. 02:00:15

En hamarosan keszulok itt polok keszitesere es most kaptam innen egy jo ihletet egy ujragondolt polo szovegre. :)
Good girls reading index.hu, bad girls reading thisislondon.blog.

ebbol ki ker? :)

Timi: "Ádám: Ez nagyon durva :))))) még viccnek is :)))" - most a vizualis reszere gondolsz a dolognak? :))

Timi 2008.09.05. 02:32:32


Ádám: Igen, a vizuális részére :)
Ahogy elképzelem, ahogy a férfi sörhasán feszül egy póló, rajta Jocó arcképével...
jujjj :))))

Vácon járkál egy pasi, pólóján a három gyereke arcképe. Na, ez sem semmi...

Egyébként jó ötlet az újragondolt szöveg a pólóra :)

Guffy co. 2008.09.06. 21:58:58

új kecó?

mit hallok?-látok?

hogy is van ez?

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2008.09.08. 01:02:29

Guffy co.:
Ez úgy van, hogy költöztem, mer' a szobatársam elköltözött. Egyedül meg ugye nem duplaszobázunk. Helyileg kb. ott vagyok, mint eddig, csak néhány perccel arrébb, közelebb a Towerhez. Egyéb infót majd mailben.
süti beállítások módosítása