Disz íz London

Egy tanulni vágyó hazánkfia kalandjai a távoli Londonban. Élettapasztalatok és pénzszerzési kísérletek a WC-tisztítástól a vibrátorok raktározásáig...

Mostanában

Utolsó kommentek

  • joco78: @amarramerre: tavolazsiatol.blog.hu :) (2013.01.21. 02:43) Nem félsz attól?
  • amarramerre: @joco78: nagyszerű :) remélem, nekünk is összejön előbb-utóbb egy hasonló utazás...addig is lássa... (2012.01.13. 21:01) Nem félsz attól?
  • joco78: @amarramerre: Köszi az érdeklődést. Amint látod, a londoni írások egy kissé elapadtak, - mostanság... (2012.01.13. 18:01) Nem félsz attól?
  • amarramerre: dejó :) szívesen olvasnék még...a keleti utakról nincsen blog? (2012.01.13. 16:12) Nem félsz attól?
  • joco78: @Mr.sebi: Hmmm... Hát igen, asszem épp ezért írtam le ezt a párbeszédet. Ha csak annyi lenne a lén... (2011.10.05. 09:46) Nem félsz attól?
  • Utolsó 20

Őket olvasom

Vissza

2008.08.28. 20:52 joco78

Nakéremszépen.
Ma már csütörtök. Nemrég érkeztem vissza két hetes hazai kiruccanásomból. Ezúttal a változatosság és a költséghatékonyság kedvéért kocsival. Alig 24 óra alatt. 1900 km az nem is olyan kis táv, váltott sofőrrel és rövid szünetekkel megoldható a dolog. Az interneten talált telekocsinak is megvan az a veszélye, hogy mire minden utas és csomag a helyére kerül, addigra tényleg tele lesz a kocsi, és a lábunknak már csak a saját nyakunkban lesz hely. Viszont háztól házig visz, és végre megvolt a Calais - Dover kompos átkelés is - és a Seven Sisters után itt is megcsodálhattam a fehér sziklákat.
Igaz ugyan, hogy hajnal kettő, koromsötét - amit látni lehet, az maximum a szomszéd hajó vagy a pislákoló kikötői fények, de a túlparthoz közeledve az éjszakában is sejteni lehet a sziklákat. Közelebb érve pedig felénk magasodnak és teljességükben megmutatják magukat. Egyszer majd nappali fénynél is megcsodálom őket.

Kedden érkeztünk reggel 5-re, így az egész napom kómásan és féléber állapotban telt. Azt se tudtam, hogy mennyi lehet az alváshiányom, hiszen a kocsiban azért mégiscsak aludtam, de hogy hányszor fél órát, azt már nem tudtam kisakkozni. Estére azért összekaptam magam, és hajnal 1-kor újra eltettem magam, hogy legalább a nappal ébren - este alva ritmusa helyrezökkenjen bennem.
 
Egyébként a legutóbb magam mögött hagyott munka már nincs meg, mi több már a főnököm se dolgozik a cégnél, annyi minden változott a két hét alatt.
 
Aztán tegnap reggel telefoncsörgésre ébredtem. Az ügynökségem hívott, hogy nyolcra tudok-e menni dolgozni. Ezúttal a London College of Communicationbe kellettem mindenesnek, kb. úgy, mint legutóbb a London College of Fashionnél. Igaz, ez csak egy nap, de sose induljon rosszabbul a visszatérésem.
 
Aztán mára is akadt egy másik munka, de arról majd később.

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alex_79 2008.08.29. 07:43:41

Én is gondolkozom az autós változaton (költözni könnyebb lenne), gondolom azért érdekes végig autózi Európán.
Csak mit csináljak a kocsival Londonban?

mig8 2008.08.29. 09:41:59

Az tényleg nagy élény lehetett! De a londoni kezdés se kismiska így, hogy az ügynökséged ennyire számított rád.

Nálam is szépen alakulnak a dolgok. Ma itt kilépek, hétfőn máshol belépek. :-)
süti beállítások módosítása