Disz íz London

Egy tanulni vágyó hazánkfia kalandjai a távoli Londonban. Élettapasztalatok és pénzszerzési kísérletek a WC-tisztítástól a vibrátorok raktározásáig...

Mostanában

Utolsó kommentek

  • joco78: @amarramerre: tavolazsiatol.blog.hu :) (2013.01.21. 02:43) Nem félsz attól?
  • amarramerre: @joco78: nagyszerű :) remélem, nekünk is összejön előbb-utóbb egy hasonló utazás...addig is lássa... (2012.01.13. 21:01) Nem félsz attól?
  • joco78: @amarramerre: Köszi az érdeklődést. Amint látod, a londoni írások egy kissé elapadtak, - mostanság... (2012.01.13. 18:01) Nem félsz attól?
  • amarramerre: dejó :) szívesen olvasnék még...a keleti utakról nincsen blog? (2012.01.13. 16:12) Nem félsz attól?
  • joco78: @Mr.sebi: Hmmm... Hát igen, asszem épp ezért írtam le ezt a párbeszédet. Ha csak annyi lenne a lén... (2011.10.05. 09:46) Nem félsz attól?
  • Utolsó 20

Őket olvasom

Kilencedik lakótárs a Béla

2008.04.29. 00:05 joco78

Nagy a készülődés. Szombatra házibulit szervezünk.

Kicsi a lakás. Hiába van kettő összenyitva, a nyolc lakó még így is szűkösen fér el. Ebből ritkán van gond, mivel általában nem egyszerre mozgunk.
Szóval, húszan biztosan leszünk. (Esetleg jóval többen, de inkább nem gondolok bele.) Hangulat az lesz, ülőhely meg alig. Lesz külön füst és alkoholmentes szekció, az olyan elemeknek, mint én is vagyok.

Ja! Egyébként van egy kilencedik lakótársunk is, akiről még nem szóltam. Ő Béla, és a faliújságon lakik. Ő szokott továbbítani üzeneteket, valamint rendet tenni a lakók között.
Hogy Béla milyen ember? Ezt most nem fejteném ki, inkább beszúrok ide egy képet, amit Sada készített az imént.

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabbby 2008.04.30. 23:31:55

Akkor most nekem is kettőt kell? Nem ér, mert hazautazás előtti kapkodásos-idegrángásom van. Most derül ki, hogy nem ér rám a kozmetikus, a fodrász, a könyvelő... meg még a barátaim sem. :-((
Hurrá, megyek haza...
Jaaaj, házibuli.... ez az egyetlen dolog hiányzik a volt magyar házunkból: a jó kis mulacssságok. A jó kis mulaccsságokból pedig már csak az otthoni borok. Most jó irigy vagyok. Majd jól eresszétek el egymás haját...
Ez a Sada-dolog elég profinak tűnik. Találok tőle valamit a neten?
Remélem, a munka egy pöttyet érdekesebb lesz. Ez a szarháziság meg mindig kiakaszt - melyik vállalkozó kényszerül arra, hogy az alkalmazottait minimálbér alatt tartsa? Ebben az országban?

Rokalàny 2008.05.01. 19:50:49

Hàt, én meg kezdem egyre rosszabbul érezni magam a bôröben. Mert meghivàsom van a bulira. Es igent is mondtam; de nem, nem mehetek. Es milyen könnyelmû voltam! Akkor még nem tudtam a Kilencedik Lakorol!
süti beállítások módosítása