Disz íz London

Egy tanulni vágyó hazánkfia kalandjai a távoli Londonban. Élettapasztalatok és pénzszerzési kísérletek a WC-tisztítástól a vibrátorok raktározásáig...

Mostanában

Utolsó kommentek

  • joco78: @amarramerre: tavolazsiatol.blog.hu :) (2013.01.21. 02:43) Nem félsz attól?
  • amarramerre: @joco78: nagyszerű :) remélem, nekünk is összejön előbb-utóbb egy hasonló utazás...addig is lássa... (2012.01.13. 21:01) Nem félsz attól?
  • joco78: @amarramerre: Köszi az érdeklődést. Amint látod, a londoni írások egy kissé elapadtak, - mostanság... (2012.01.13. 18:01) Nem félsz attól?
  • amarramerre: dejó :) szívesen olvasnék még...a keleti utakról nincsen blog? (2012.01.13. 16:12) Nem félsz attól?
  • joco78: @Mr.sebi: Hmmm... Hát igen, asszem épp ezért írtam le ezt a párbeszédet. Ha csak annyi lenne a lén... (2011.10.05. 09:46) Nem félsz attól?
  • Utolsó 20

Őket olvasom

Kukanapló

2007.11.13. 23:06 joco78

Na lássuk, mi minden volt említésre méltó az elmúlt napok szemetéből:

Egy köteg decemberi életmódmagazin

Értem én, hogy a divat napról napra változik, és hogy aki nem követi a trendet, annak buknia kell, de hogy a következő havi lapokat miért kellett megsemmisíteni...
Ráadásul a kidobott 2008-as naptárak után lassan tényleg utolér a paranoia. Ki tudja, mi az a többletinfó, amivel itt a John Lewisnál rendelkeznek.
Lehet, hogy már nincs is jövő? Vagy a jövő aszerint alakul, ahogy ők akarják? Kevés volt a szabadnap a 2008-as naptárakban ezért inkább újakat nyomnak? Vagy a londoni közönség még nem elég érett a kinyomtatott divattervekre?


Három raklap Angelina Jolie

Szintén divat- és életmódmagazinok (bár nem decemberiek) Angelinaval a címoldalon. Szegény, ha tudná, hogy a szemétprésben végzi.
Egyébként alig két napja járt itt a Leicester Squaren, a Beowulf mozibemutatója kapcsán. Akkor odarohanhattam volna és a fülébe súghattam volna, hogy a John Lewis Company milyen csúnyán bánik vele. De nem tettem.


Egy láda Sloggi férfi alsónadrág

Szokás szerint bontatlan, gyári állapotban volt mindegyik. Fontolgattam, hogy kisurranok velük a WC-re és egymásra véve kicsempészek belőlük jópárat, de aztán letettem a dologról. Ehelyett szóltam a biztonságiaknak, akiknél azóta már - szerintem - a család minden férfi tagja ilyet hord. Asszem, életük végéig nem kell már új alsóra költeniük.

1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bea · http://www.helsingortales.blogspot.com 2007.11.14. 13:20:00

te nem lehet, hogy a naptarakkal inakbbaz volt a baj, hogy tul sok szabadnap volt bennuk? megiscsak kapitalizmus vagy a mi a szosz...
Angelina Jolie meg mar regen megerett a bezuzasra. szerintem.
süti beállítások módosítása