Disz íz London

Egy tanulni vágyó hazánkfia kalandjai a távoli Londonban. Élettapasztalatok és pénzszerzési kísérletek a WC-tisztítástól a vibrátorok raktározásáig...

Mostanában

Utolsó kommentek

  • joco78: @amarramerre: tavolazsiatol.blog.hu :) (2013.01.21. 02:43) Nem félsz attól?
  • amarramerre: @joco78: nagyszerű :) remélem, nekünk is összejön előbb-utóbb egy hasonló utazás...addig is lássa... (2012.01.13. 21:01) Nem félsz attól?
  • joco78: @amarramerre: Köszi az érdeklődést. Amint látod, a londoni írások egy kissé elapadtak, - mostanság... (2012.01.13. 18:01) Nem félsz attól?
  • amarramerre: dejó :) szívesen olvasnék még...a keleti utakról nincsen blog? (2012.01.13. 16:12) Nem félsz attól?
  • joco78: @Mr.sebi: Hmmm... Hát igen, asszem épp ezért írtam le ezt a párbeszédet. Ha csak annyi lenne a lén... (2011.10.05. 09:46) Nem félsz attól?
  • Utolsó 20

Őket olvasom

22 + ÁFA

2008.10.11. 12:07 joco78

"Régi lábon jársz, régi cipő azon
Persze, lehet, hogy új, de idejemúlt fazon
Régi, régi a dumád, régiek a trükkjeid
Régi vagy, nemrég még új voltál pedig"

Sziámi: Világegyetemista

Ma reggel arra ébredtem, hogy kerek lett a szám. Először egy kicsit csodálkoztam, majd csücsörítettem jobbra-balra, egy kicsit fintorogtam, végül úgy éreztem, hogy újra helyre állt a rend.

Számvetek.
Ezt persze nem itt fogom megtenni, de mégis kaparok ide valamit, hogy írott nyoma is maradjon. Kb. fél éve, hogy a koromra irányuló kérdésekre elkezdtem úgy válaszolni, hogy 30 vagyok. Aztán egy másfél-két hónapja ez abbamaradt, rájöttem, hogy ennek a fele sem tréfa. Egyre inkább úgy válaszoltam, hogy még nem vagyok 30.

És tessék. Mától leketyegett a gyerekkor, oda a fiatalság, nem mondja már senki, hogy kész felnőtt, azt se, hogy hú de fiatalos, marad az, ami tényleg van.

Amúgy meg, a kesergést félretéve nem nagyon hiszek a kor diktálta bölcsességben. Láttam idősen sok buta embert és a fiatalok között is olyanokat, akik tizenévesen olyan tapasztaltan nyilatkoztak, mintha legalább 40 év lenne mögöttük. A fene se érti hogy van ez. Ide lehetne rángatni a biológiai öregedést, hogy amit a testünk megtapasztalt, az mégis csak van és látszódik. De már ebben sem vagyok biztos. Többek között eszembe jut az az ismerősöm, aki betöltötte a 40-et és a baráti kör gratulált neki a 30-hoz. Ő pedig mondta, hogy de én tényleg 10-zel több vagyok, nem viccelek. Előtte közel 9 évig szerzetesi életet élt, és úgy tűnik, az intenzív lelki élet szellemileg és testileg is konzerválta.

Akkor hát marad az apropó. A születésnap, akárcsak az újév napja, jó alkalom a visszatekintésre, az összegzésre, a további célok tisztázására. És jó alkalom a bulizásra. Ma estére is szerveztem egy kis bulit, ott lesznek sokan, akik ott tudnak lenni.
A többiek meg lélekben.

15 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rokalany 2008.10.11. 16:16:59

Na jol van! A szörpöt meg Karàcsony tàjàn tényleg viszem. Bàr az is lehet, hogy te fogod hozni... Mert beidult a valami, amire el akartak hivni és most màr van remény, hogy egésszé kerekedik.

madison 2008.10.12. 02:02:14

Nagyon boldog születésnapot!

Ms. Fitzmari 2008.10.13. 12:27:48

Itt is kívánok sokat és boldogat, főleg születésnapot!

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.10.13. 16:01:57

Hepibörzdéjtujúúúúúú
Hepibörzdéjtujúúúúúú
HepibörzdéjdírJocóóóó
Hepibörzdéjtujúúúúúúúúúúú!

A hajlításokat és rezonálást képzeld oda.:)

És én csak lélekben, pedig nagyon szívesen mentem volna. De majd pótoljuk. Amúgy meg nem kesereg, most jönnek az igazán érdekes dolgok!

Nagy ölelés!

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2008.10.14. 01:16:42

Ms. Fitzmari:
Már eddig is elég sok volt, legalább 30. De amúgy nagyon köszi! :)

felhasználó:
A hajlításokat és a rezonálást is odaképzeltem, és ezek alapján nekem egy kicsit hamisnak tünt. Lehetne mégegyszer? :)

Sada · http://daawg.deviantart.com 2008.10.14. 23:23:14

No Jocó, ez is bekövetkezett. Mindenek előtt engedd meg, hogy gratuláljak és mindezek után üdv a klubban! hehehehe Meg is innék egy szájdert az egészségedre ha itthon hozzájutnék. Sebaj, majd valami mást.
Hepibörzdéj máj frend!

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2008.10.15. 03:20:53

Sada:
Köszönöm a gratulációt! A klubtagságit már kiváltottam.
Kár, hogy nem voltatok... :(
De sebaj, majd valahogy pótoljuk! :)

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.10.15. 15:28:08

Jocó, dzsásztforjú vánszmór:

Hepibörzdéjtujúúúúúú
Hepibörzdéjtujúúúúúú
HepibörzdéjdírJocóóóó
Hepibörzdéjtujúúúúúúúúúúú!

Még úgyis benne vagyok a nyolc napban is.:)

mig8 2008.10.17. 18:45:12

Boldog születésnapot! (Kicsit megkésve bár, de csak most jutottam nethez.)

Gondolj arra, hogy ennél több X-ed már úgyse lesz...

Amúgy pedig az is eszedbe jutott, hogy a barátaid többsége vagy már túl van, vagy épp túl lesz rajta?

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2008.10.17. 21:51:06

Koszi a koszontest mig8! :)

"eszedbe jutott, hogy a barátaid többsége vagy már túl van, vagy épp túl lesz rajta" ??????
- Tenyleg, most, hogy mondod, eddig meg nem igen tunt fel, hogy hasonlo koruakkal baratkozom. De most, hogy mondod, lehet benne valami.
Vajon ez minek koszonheto? Nagyon rejtelyes az ugy... :D

Guffy co. 2008.10.18. 14:47:55

Nézem, nézem ezt a címet, és már akkor se tetszett, mikor felraktad - mondtam is.

Aztán elkezdtem számolgatni és rájöttem hogy mi csípte a szemem. Először is nem tudjuk, hogy milyen ÁFA tartalommal van megáldva a 22-es. Mert ugye van a 20%, akkor:
22+4,4=26,4 , tehát akkor, drága barátom, előre iszol a medve bőrére.
Ha viszont a 5%-os ÁFÁ-t nézzük, akkor meg azt mondom, hogy egy taknyos (22+1.1=23,1) ne szórakozzon a nyugdíjasokkal, majd megtudja ő is milyen az amikor zörögnek a csontok, megereszkednek a herék, őszbe hajlik a ritkás haj, megjelennek a ráncok és a táskák, plusz egy kerekes szatyor.

Ha a fenti eredményeket nézem, addig örülj, míg csodálkozóra kerekedett szájjal ébredsz, de vigyázz, egyszer még félreértik :-)

ufff - én beszéltem!

Rokalany 2008.10.20. 20:57:03

Altalànos forgalmi? Ugyan màr! Jocora ùgy tûnik a luxus-ado jutott...

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2008.10.20. 23:11:10

És mi lesz a nyugdíjjárulékkal? Ebben a korban már azt is hatványozottan vonják.

Rokalany 2008.10.20. 23:33:19

Jaja, csak abbol te nem fogsz làtni egy fityinget se, mert nem jo helyre adozol. Es majd hallani sem akarnak rolad annak idején. Csak a fejüket ràzzàk majd, hogy nàluk se fitying, se lyukas garas, se fabadka.
süti beállítások módosítása