Disz íz London

Egy tanulni vágyó hazánkfia kalandjai a távoli Londonban. Élettapasztalatok és pénzszerzési kísérletek a WC-tisztítástól a vibrátorok raktározásáig...

Mostanában

Utolsó kommentek

  • joco78: @amarramerre: tavolazsiatol.blog.hu :) (2013.01.21. 02:43) Nem félsz attól?
  • amarramerre: @joco78: nagyszerű :) remélem, nekünk is összejön előbb-utóbb egy hasonló utazás...addig is lássa... (2012.01.13. 21:01) Nem félsz attól?
  • joco78: @amarramerre: Köszi az érdeklődést. Amint látod, a londoni írások egy kissé elapadtak, - mostanság... (2012.01.13. 18:01) Nem félsz attól?
  • amarramerre: dejó :) szívesen olvasnék még...a keleti utakról nincsen blog? (2012.01.13. 16:12) Nem félsz attól?
  • joco78: @Mr.sebi: Hmmm... Hát igen, asszem épp ezért írtam le ezt a párbeszédet. Ha csak annyi lenne a lén... (2011.10.05. 09:46) Nem félsz attól?
  • Utolsó 20

Őket olvasom

Születésnapomra

2007.10.17. 21:35 joco78

Gondoltam, születésnapomra meglepem magam magam.
Nem árulom el, hogy mennyiért, de nagyon drágán szert tettem egy The Police koncertjegyre.
Már több, mint 20 éve nem voltak együtt, már akkor világslágereket alkottak, amikor én még meg sem születtem. És most a kedvemért újra összeálltak.
Gyorsan kiadtak a régi számokból egy dupla albumot, ezt már megvettem, a szombati koncertig pedig ezzel melegítek.

Különösen jól jön ez az eddigi sérelmek orvoslására, vagyis hogy két hete nem jutottam be a Manu Chao itt adott £20-os (baráti ár) fellépésére, pedig az eredetileg tervezett egy koncert helyett hármat is adtak. Valamint sebnyalogatás egy budapesti PeCsás Sting koncert miatt, amire szintén nem jutottam el...

Tessék, most végre Londonba ért a világ körüli turné - igen, szombaton este én is ott leszek a Wembley Arenaban.
Nyugodtan lehet irigykedni!

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sándor 2007.10.21. 00:47:36

Szevasz Jocó!

Sándor vagyok (azt hiszem...:)
Gratulálok a blogodhoz. Élvezettel olvasom, mivel ismerősek a gondolatok és az élmények. Én is eltöltöttem pár hónapot Londonban majd egy dél-angliai kisvárosban hasonlóan agytágító és gondolatébresztő munkákkal.
Aztán júliusban gondoltam egyet és hazajöttem.Ősszel vissza akartam menni, de közben találtam egy itthoni - végzettségemnek is megfelelő állást - amit egyelőre szeretek művelni.
London amúgy hiányzik... Néha úgy érzem, hogy vissza kellene mennem. Talán...

További kitartást és erőt kívánok, hogy kitűzött céljaid sikeresen elérd.

No, meg szép napot!

Sándor

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2007.10.23. 00:30:40

Szia Sándor!

Örülök, ha örömödet leled az írásaimban. Az jó. A kételkedéseidben nem segíthetek. Ha most jó helyed van, akkor ne hagyd ott, ha meg nagyon visszajönnél Londonba, akkor gyere! Szóval, ha rám hallgatsz, akkor azt csinálsz, amit akarsz.

Köszönöm a bíztatást és a jókívánságokat, igyekszem őket kamtoztatni! :)
süti beállítások módosítása