Disz íz London

Egy tanulni vágyó hazánkfia kalandjai a távoli Londonban. Élettapasztalatok és pénzszerzési kísérletek a WC-tisztítástól a vibrátorok raktározásáig...

Mostanában

Utolsó kommentek

  • joco78: @amarramerre: tavolazsiatol.blog.hu :) (2013.01.21. 02:43) Nem félsz attól?
  • amarramerre: @joco78: nagyszerű :) remélem, nekünk is összejön előbb-utóbb egy hasonló utazás...addig is lássa... (2012.01.13. 21:01) Nem félsz attól?
  • joco78: @amarramerre: Köszi az érdeklődést. Amint látod, a londoni írások egy kissé elapadtak, - mostanság... (2012.01.13. 18:01) Nem félsz attól?
  • amarramerre: dejó :) szívesen olvasnék még...a keleti utakról nincsen blog? (2012.01.13. 16:12) Nem félsz attól?
  • joco78: @Mr.sebi: Hmmm... Hát igen, asszem épp ezért írtam le ezt a párbeszédet. Ha csak annyi lenne a lén... (2011.10.05. 09:46) Nem félsz attól?
  • Utolsó 20

Őket olvasom

Bajnokok igája

2011.05.30. 09:35 joco78

Hát igen, egy borzalmas szójátékért képes vagyok még a blogot is újraindítani. Mondjuk az sem egy utolsó szempont, hogy újra Londonban vagyok, újra itt a nagybetűs ÉLET, ahogy azt a ballagáskor megígérték. Ezúttal társasozunk, méghozzá Izával, kivel mással, ha már úgyis itt ismerkedtünk meg, költöztünk haza, keltünk egybe.
És most bő két év után vissza. Londonba.

Na ennyi a felvezető, magyarázkodás még úgyis lesz elég. A történéseket úgy fogom lejegyezni, ahogy nekem jól esik, az időrendet is szabadon kezelem, a net is szakadozik, és tessék, most mégis magyarázkodom.

Szóval, Manchester United - Barcelona: 1:3. Az angolok ezt a döntőt szépen elbukták, én pedig átaludtam, hiszen nem nagyon érdekel a foci. Ráadásul kelnem kellett már hajnal 2 előtt, hogy beérjek 4-re a Wembley Stadionba, vagy ahogy itt hívják: Stadium (apropó: nem erről írt Széchenyi is egy könyvet?). A szurkolók kiszurkolták magukat, ettek, ittak, mulattak, hagytak maguk után alkohol, húgy és hányás szagot - de hát ilyen egy meccs, nem? Én pedig megyek szépen hajnal 4-re.
A Stadion pedig nagy, nem olyan nagy mint egy betonrépa, hanem még annál is nagyobb, amit már két távolodó univerzum közé kell elképzelni, de állítólag a Stratfordba épülő olimpiai csoda még ennél is nagyobb.

Nekem a Wembley jutott, azt mondták az Extramannél, hogy padlólapokat kell majd felszedni 12 órában, gondoltam, csak a gyep, az a szép zöld gyep, az fog nagyon hiányozni. De nem, a pálya füvéhez hozzá sem nyúlhattunk, ehhez képest a VIP termek szőnyegéhez már annál inkább. Hát igen, ez egy akkora komplexum, hogy már a VIP teremből is több jut, és hiába vannak szépen leszőnyegezve, arra külön céget szerződtettek, hogy az eredeti csilivili padszőnyegekre ráhúzzanak még egy ideiglenes réteget. Hogy minek? Hát én azt nem tudom, de van az a pénz. Biztos valamelyik helyi stylist megálmodta, hogy nem jó az eredeti színvilág, egy Bajnokok Ligája rendezvényre külön összeállítás kell.

Szóval, van egy ilyen csoda, kb. mint a kétoldalú ragasztó, csak hálós, amivel befedik az egész  termet, és arra ragasztják az ideiglenes kárpitot. Mi pedig hajnal 4-re járó külföldi munkaerő (litván, orosz, spanyol, lengyel, magyar, új-zélandi) szépen föltépkedjük a kárpitot, utána pedig alatta a kétoldalú réteget. Nyoma szinte alig marad, ha pedig végigmennek rajta egy takarítógéppel, akkor végképp semmi. Amikor húzzuk, tépkedjük, egyedül és párban, akkor úgy nézünk ki, mint a part menti halászok, akik most vonják be a feszülő hálót, csak a miénkben nem ficánkolnak halak. Alig pár négyzetkilométernyi felület, 4-től 4-ig, és még a következő brigádnak is marad rendesen. Ők déltől nyomják éjfélig.

Ez volt az egyik legkegyetlenebb melóm, most fáj mindenem, a combom, a hátam, a karom és még az ujjaim vége is. Csoda, hogy mindezt le tudtam gépelni.

Ez csak egy nap volt, amúgy a Joseph nevű cégnél nyomom hétköznap, de ez már egy másik történet.

8 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Guffy co. 2011.05.30. 11:01:11

ELSŐ!

mármint az első aki hozzászól az újraindult bloghoz (ami már egyszer oly szépen stílususan le lett zárva. mér kell mindent elrontani?)
szóval szemfüles vagyok, jól figyelek, mondhatni rajtkészen állok, és tessék itt van, enyém a nagy tisztesség.

amúgy nem nagyon van mit hozzászólnom, nem szeretem a focit, meghát énse nagyon értem ezt a háló kárpitot, amit a béelre raktak a padlóla le.

viszont Jocókám! tudtad hogy ott volt miniszterelnökünk is? lehet, hogy pont a zorbánviktor lábanyomát tépted fel. - na ez, ilyen szemszögből, megérne egy blogbejegyzést

ellaella 2011.05.30. 15:15:48

második...vagy még az se, ha megviccel a blogmotor. Vagy itt nincs ilyen. Mindenesetre várjuk a másik történetet nagyon.

legjobbakat

Guffy co. 2011.06.01. 09:43:45

"itt a nagybetűs ÉLET, ahogy azt a ballagáskor megígérték"

ez a mondat nagyon tetszik :-)

E D 2011.06.12. 00:37:56

Én csak amúgy csendben olvasgattalak régen, de nem szeretek beledumálni a dolgokba, így nem kommenteltem, csak élveztem az írásaidat.
Most viszont kiváncsi vagyok, hogy mi hozott vissza ide. Ja, meg örülök, hogy írsz megint :)

Mr.sebi 2011.06.14. 00:18:34

én is nagyon örülök neked irj minnél többet árakrol , minka lehetöségekröl meg akármiról is
:-)

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2011.06.14. 00:20:47

OK-OK, köszi az érdeklődést meg a türelmet, lesz itt hamarosan nagyobb élet is... Most még egy kicsit mással törődök, de amint mondottam: jön, Jön, JÖN!
süti beállítások módosítása